piątek, 4 maja 2012

Thanks for observers ;)

Heeej!! Na wstępie chce podziękować WSZYSTKIM, którzy dodali mnie do obserwatorów !
Z każdym dniem jest Was coraz więcej.. np. wczoraj miałam zaledwie 10 osób a dzisiaj 18 wystarczył jeden dzień żeby liczba obserwujących wzrosła o 8 osób :)) Mam nadzieje, że obserwatorów z każdym dniem będzie więcej:) A najlepsze jest to, że nikogo nie prosiłam o to aby mnie dodał do obserwujących.. i wole mieć tę skromną 20 niż 100 osób, których w ogóle nie interesuje mój blog :)
Dlatego zanim dodasz mnie do obserwatorów nie licz, że ja zrobię to samo na twoim blogu.
OBSERWUJESZ = CZYTASZ MÓJ BLOG :)
Tak w ogóle to nie rozumiem osób które chcą na siłę mieć ogromne liczby obserwatorów na ich blogu.. robią to dla szpanu? nie rozumiem.. może po prostu myślą, że czym więcej obserwatorów tym samym zawsze któraś z tych osób skomentuje ich post..? Tak czy inaczej ja nie chcę podążać tą drogą :)







Zastanawiam się też czy nie zmienić szablonu(?) Niby jest ok ale jakoś mnie nie wyraża;/ 
A Wy jak sądzicie?
 

Tutaj piosenka, którą ostatnimi czasy słucham:






To tyle co mam do przekazania i jeszcze raz DZIĘKI za wszystkie obserwacje ;)
Postaram się ciągle doskonalić bloga tak żeby przypadł do gustu być może większej liczbie czytelników ale tak jak pisałam w którejś z poprzednich notek nie musi być to nie wiadomo jak ogromna liczba.. będę zadowolona jeżeli chociaż mała grupka ludzi będzie czytać to co pisze :)

5 komentarzy:

  1. Co do zmiany szablonu, to może np tło-zaprojektujesz sama? :)
    PS
    i przy okazji wyłączysz weryfikację obrazkową xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka!
    Twój blog jest na prawde wart uwagi i moim zdaniem powinnas miec wiecej niz 18 obserwatorow:)


    TinTin z pytano

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE your BLOG <3

    PS Bedzie dzisiaj notka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka , szablona nie zmieniaj ! Ładny blog na serio : 3 + obserwuję . Rewanż . ? =3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://bodyy-rockk.blogspot.co.uk/ nowy post zapraszam :) wejdziesz? skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń