czwartek, 3 maja 2012

ILUZJE & PEELINGI

Hej;) Dzisiejszy dzień nie należał do najprzyjemniejszych.. pobolewał mnie brzuch i mdliło mnie w.. głowie inaczej nie potrafie tego określić ale jednym słowem okropieństwo! Nie wiedziałam co z sobą zrobić miałam zamiar przespać cały dzień ale się nie dało gdyż ilekroć próbowałam zasnąć to promienie słońca świeciły mi prosto w twarz co jeszcze bardziej mnie wnerwiało;/ no i nie jestem zwolenniczką spania w dzień.
Na szczęście jest już lepiej.. ;)

W dzisiejszej notce przedstawię Wam kilka ciekawych iluzji na które przez przypadek się natknęłam.
Czasami to co widzimy nie jest tym co na pierwszy rzut oka wydaje się byc. Wielu artystów postarało się o to, byśmy byli zakłopotani analizą ich obrazów. Zobaczcie sami: ( Pewnie niektóre już widzieliście natomiast ja te widzę pierwszy raz) 









ZNAJDŹ DZIECKO:



Jestem wzrokowcem ale miałam z tym problem ;)
                                                        To tyle jeśli chodzi o iluzje ;)


Chciałabym Wam polecić peeling ktory za chwilę idę sobie zrobić.. a mianowicie chodzi o peeling cukrowy (pewnie jest Wam znany ale tym którym nie to zdecydowanie polecam)


Peeling cukrowy:
*Dwie łyżeczki cukru (może być ten zwykly do slodzenia lub brązowy) rozpuść w takiej ilości wody, żeby powstała dość gęsta masa. Masuj nią skórę, uprzednio dokładnie oczyszczoną, przez ok. 5 min. Potem zmyj letnią wodą. W ten sposób możesz masować twarz i całe ciało.



Taki peeling jest świetny dla osób które chcą utrzymać gładką cerę;) U mnie sprawdził się doskonale bo już po pierwszym wypróbowaniu  zauważyłam efekty do tego ponoć jest pomocny na załagodzenie trądziku  :)


A jezeli chodzi o peelingi , które można kupić w aptece czy drogerii to polecam z Joanna NATURIA - truskawkowy (wygładzający) cena to ok. 3-4 zł także myśle, że bez problemu można zakupić :)


Rodzaje są różne.. Kiwi,Żurawina, Gruszka,Czarna Porzeczka,Grejpfrut,Pomarańcza i oczywiście Truskawka:) 


+ Działanie: Dobrze złuszcza skórę,ale nie podrażnia.










Osobiście myślę, że warto używać peelingów szczególnie teraz gdy jest ciepło.. wiadomo chce mieć się gładką skórę bez niedoskonałości:) A zdrowa, gładka cera zawsze jest w modzie! 











PS Dziękuję za wszystkie komentarze do poprzednich notek!:)



7 komentarzy:

  1. łał... bardzo ciekawy blog ^^ fakt faktem nie lobię mody mimo tego ze jestem dziewczyną ale mi tam blog się podoba ;p;p może kiedyś wypróbuje jakąś z tych metod ;D
    http://gangsterska-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jak pomaga na trądzik ten peeling to musz ewyprobowac a te iluzje są super tez nie widzialam nigdzie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Masz wspaniałego bloga . ! Zapraszam do mnie : P http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super iluzje! I oglnie dziesiejsza notka jest bardzo przyjemna:)

    TinTin

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazy są świetne również widzę je po raz pierwszy ale robią wrażenie O.o
    A pomysł z peelingiem wypróbuję ;)
    zapraszam do nas (mnie i mojej przyjaciółki) http://kolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te iluzje !
    A z przepisu na peeling na pewno skorzystam w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słuszałam nigdzie o takim peelingu, spróbuję. A to jedno zdjęcie szczególnie mi się podoba to piąte, fajne jest

    OdpowiedzUsuń