sobota, 12 maja 2012

Komunia - Jak się ubrać?

Hejcia!! Jak tam mija wieczór? Mi całkiem przyjemnie.. jest już po godzinie 23:00 a ja jeszcze się nie wykąpalam;( A jutro mam komunię kuzyna, więc nie wiem jak wstane bo zanim się umyje potem porobie trochę innyc rzeczy ehh.. a tak wgl to tutaj mój przewidywany na jutro outfit: (tak, wiem trochę nie na komunię ale nie chciało mi się za bardzo kombinować )



I w czym lepiej iść rurkac czy spódnicy? Ale chyba na moich koślawych nogach najlepiej prezentują się zwkłe spodnie:D 


To czekam na Wasze opinie do jutra rana :)
POZDRAWIAM I 
  ŻYCZĘ MIŁEJ NOCY:)


4 komentarze:

  1. Ale masz dluugie nogi i chuda jestes ;p
    Idz w dzinsach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w spódniczce wyglądasz bardziej ...komuniowato, w sensie w dżinsach tak zwyczajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniej w spodnicy ;)

    OdpowiedzUsuń