środa, 9 maja 2012

Idealna twarz:)

Heeej :)
Wreeeszcie wrocilam ze szkoly!! To był męczący dzien ;( Mialam iść jeszcze na casting do teatru ale sobie odpuściłam;/ moze innym razem.. rano myslałam, że nie wyrobie tak byłam przepelniona i nabuzowana złością ;d
Ale na szczęście moj humor trochę się polepszył.. byłby jeszcze lepszy gdyby nie fakt, że w drodze powrotnej zgubilam 20 zl;/ Niby to nie duzo ale juz bym miala na jakiś kosmetyk ehh.. no ale taka już jestem.. zakręcona.

A w dzisiejszej notce przedstawię Wam kobietę o IDEALNYCH proporcjach twarzy;)
Pewnie wiele razy staliście przed lustrem i zastanawialiście się czy aby na pewno wasze rysy twarzy są harmonijnie proporcjonalne lub jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda osoba o symetrycznych rysach, to o to jest 18-letnia Florence Colgate z Wielkiej Brytanii:


 Florence Colgate z Wielkiej Brytanii została ostatnio laureatką krajowego konkursu piękności, sponsorowanego przez Lorraine Cosmetics. Tuż po wyborach okrzyknięto ją również najpiękniejszą kobietą na świecie. Dlaczego? Otóż według obliczeń naukowców, dziewczyna ma wyjątkowo harmonijne proporcje twarzy. - Chodzi o symetrię i rzadko spotykaną odległość między uszami i źrenicami, która wynosi 2:1.
Również dystans między oczami i ustami 18-latki stanowi jedną trzecią długości między jej linią włosów a brodą. – To także niepodważalny dowód na jej idealne proporcje.
Nie bez znaczenia są również takie elementy jak: błękitne oczy, zdrowa cera, równe zęby i blond włosy Florence.

Jak ją oceniacie? Rzeczywiście zasługuje na miano najpiękniejszej kobiety na świecie?


Mi tam ona trochę przypomina Maję Sablewską i Nataszę Urbańska ;)

To w sumie tyle na dzisiaj, jestem zmęczona i nie mam na nic siły ;(
Zaraz idę oglądać "Julię". I tak, wiem dzisiejsza notka trochę nudna ale mam nadzieje, ze jutrzejsza lub moze nawet jeszcze dzisiejsza Wam się spodoba :)



W NASTĘPNEJ NOTCE:


URODOWE BZDURY w ktore wierzą nastolatki.


                         i
KROK PO KROKU, czyli jak wydac wlasną książkę!!




ZAPRASZAM^^

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie to ona ma normalną twarz xd A blog fajny na pewno następne notke musze przeczytac :) A co do castingu to zamierzasz byc aktorką teatralną czy jak? rozwin troche temat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog bedę wchodzić często;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jest taka ładna -,-

    OdpowiedzUsuń