środa, 2 maja 2012

some peace ..

Witajcie po 2 dniowej nieobecności na blogu ;) 
Sobota, niedziela, poniedzialek i wtorek były totalnie zakręcone.. dzialo się na prawde dużo ;)
Dzisiejszego dnia nie zapowiada się raczej nic ciekawego ale to dobrze bo w końcu mogę odpocząć.. miałam zamiar z bratem wybrać się na wycieczkę rowerową do sąsiedniego miasta ale chyba nic z tego chyba, że wieczorem lub też.. pojedziemy do znajomych :)


Miałam dodać fragment mojego opowiadania ale okazało się, że nawet nie dopisałam dalszego ciągu do poprzedniego ehhh.. także fragment dodam gdy będe miała wenę bo w chwili obecnej nie mam na nic ochoty ;( Ogólnie to nie mam jakiegoś pomysłu na dzisiejszą notkę   ;p

Tutaj fotki które zrobiłam dzisiaj mojej kici - Gizmowi i psu - Soni:


                                                               GIZMO:






                                                 SONIA:




Można powiedzieć, że mój dom to taki mały zwierzyniec bo oprócz Soni i Gizma mam jeszcze 2 koty persy, papugę i psa owczarka Niemieckiego. Do tego moja kotka - Atena jakieś 5 dni temu się okociła i mam teraz 6 dodatkowych kocurków :)



                                       W dzisiejszej notce to tyle.. wieczorem napiszę coś bardziej interesującego heh:)
                                                               POLECAM PIOSENKĘ  SAUTE - MONIKI BRODKI:
                                                                        (Ciągle ją nuce, wręcz się od niej uzależniłam)



                                      I brzoskwiniowy mus z twych ust
          mnie wypełnia.
             Jak księżyc znów
        gorąca pełnia.








9 komentarzy:

  1. Śliczny pies. Mam Alaskana Mallamute- to podobna rasa. Co do Brodki, to moja koleżanka ją uwielbia i chociaż to nie mój rodzaj muzyki to mogę powiedzieć, że jej piosenki i teledyski są na dość dobrym poziomie. notodrummerz.blogspot.com - blog wypełniony marzeniami, dźwiękami perkusji i mną.♥

    Skomentujesz i zaobserwujesz = u Ciebie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejkuuuu.... Sonia jest cudowna :) Ja ją chcę ...<3
    p.s. Super masz bloga.

    http://secret-planet.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przesliczne pupile aż zazdroszcze!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały blog ;)
    pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie Brodki ale ta piosenka jest nawet nawet ;d
    I masz ladne zwierzaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa, jaki słodki gizmo < 3
    przytulałabym ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne zwierzątka...

    Zapraszam do mnie : http://live-for-holidays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz fajnego kotka :) Ja też mam pełno zwierzątek w domu :P

    OdpowiedzUsuń