wtorek, 5 czerwca 2012

NAILS

Czeeść ! Przepraszam, ze nie dodalam zadnej notki przez 4 dni.. no ale czasami się tak zdarza ;)
Ostatnio też coś nie mam ochoty na promowanie bloga a tym bardziej czasu.. ale jak bedzie teraz troche wolnego to postaram się torchę go "rozsławić" :)



A w notce temat z działu MODA&URODA jakiego jeszcze nie poruszalam.. chodzi oo... paznokcie z NADRUKIEM!

Temat ten podsunela mi kolezanka, ktora wlasnie na paznokciach miala swietny motyw w postaci złotych mysli.. zastanawialo mnie jak ona to zrobila no i wytlumaczyla mi :) Gdy tylko wrocilam do domu szybko wybrobowalam to na moich paznokciach i efekt jest :) Zresztą sami zobaczcie jak to zrobić:


Prawda, że super? Do tego bardzo oryginalne i pomysłowe ;)






Na dzisiaj to tylko tyle..  ;)



POZDRAWIAM WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW :)





                                                                                                  
"Cóż, gdy odejdziesz,
Nawet nie myśl, że kiedykolwiek będę próbował Cię zatrzymać
I może gdy powrócisz,
Będę uciekać, by znaleźć inną drogę  "

3 komentarze:

  1. super. Może spróbuję takiego czegoś...jakbyś mogła to zagłosuj. To bardzo ważne dla mnie i moich kumpelek http://tydzienjezykow.pl/letswin.php/prace/2088/glosuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super !:)
    I fajna piosenka, masz gusta <:

    OdpowiedzUsuń
  3. love the newspaper nails!!

    http://sindy-ng.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń