niedziela, 6 maja 2012

Facebook 20 lat wstecz? + Iluzje ;)

Cześć ! Dzisiaj mamy okropną pogodę ;( A żeby przykrości było mało jutro szkoła.. ;/ Ale w sumie już niedługo koniec roku a wolnego i tak było dość dużo, więc raczej nie ma co narzekać :)
Jutro wysyłam podanie do szkoły tylko na pocztątek muszę iść do fotografa zrobić zdjęcie :)
A co dzisiaj w notce? Otóż wczoraj nie mogąc zasnąć szperałam trochę  po internecie i natknęłam się na sporo tematów, które mogę wykorzystać na blogu..


Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jak wyglądałby Facebook 15 czy 20 lat wstecz? Niby w skali historii świata to naprawdę niewiele, ale jeśli chodzi o rozwój technologiczny - to istna przepaść.
Wystarczy porównać urządzenia lub usługi oferowane nam kilka czy kilkanaście lat temu ze współczesnością. Niekontrolowany atak śmiechu gwarantowany.

Twórcy tego video doskonale o tym wiedzą. Ten niezbyt zaawansowany technologicznie filmik doskonale pokazuje drogę, jaką przeszliśmy. Wyobrażaliście sobie kiedyś, jak wyglądałby Facebook, gdyby powstał kilkanaście lat wcześniej? Już nie musicie - możecie to zobaczyć!:


I jak wrażenia? Mnie osobiście nic nie zaskoczyło..




Przygotowałam na dziś też kilka fajnych złudzeń optycznych:
Uwaga – niekontrolowane wybuchy śmiechu gwarantowane! 
                         (przyjrzyjcie się uważnie)











+ Jaką twarz widzisz ŁADNĄ czy BRZYDKĄ?
    Ułożone obok siebie zdjęcia twarzy, zmieniając się z odpowiednią szybkością, dają szokujący efekt.



Instrukcja jest bardzo prosta: Wpatrujcie się w krzyżyk umieszczony na środku ekranu. Po obu stronach wyświetlą Wam się zdjęcia twarzy normalnie wyglądających osób. Wy jednak zobaczycie coś zupełnie odmiennego...


PS Jesli ktos bardzo duzo czyta, ma rozszerzone miesnie w oku, wiec moze widziec te twarze normalnie nawet po dłuzszym wpatrywaniu sie w krzyżyk;)




Na dzisiaj to tyle.. mam nadzieje, ze notka sie podobala:)

KOMENTUJCIE!!

10 komentarzy:

  1. Masz dużo temacików do napisania :D więc blog masz odjazdowy!

    ale ja tak się patrze w ten krzyżyk i nic nie widze ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i fajny blog ;D Przeczytałam już kilka postów i zamierzam czytać dalej ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog. Zamierzam tu wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supeer blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piszesz,oby tak dalej. Obejrzałam filmik,nie wyobrażałam sobie nawet że to tak wyglądało. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zajebistego bloga! Sorry ale nie da inaczej sie tego opisac;d
    No i jest bardzo oryginalny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog. Chyba bd tu wpadać częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper blog ~! : } Fajnee notki .

    OdpowiedzUsuń