piątek, 4 maja 2012

Psychologiczne porady :D

sieeemaa! Na początek trochę sobie ponarzekam.. pogoda dzisiaj jest okrooopnaa!! ciagle pada deszcz i wgl jest tak ponuro;/ nie boli mnie już nic tak jak wczoraj ale i tak czuje się makabrycznie, nie wiedząc dlaczego? Do tego czuje w sobie tę cholerną pustkę, która przepełnia każdy zalążek mojego ciała i duszy.
Idę chyba spać.. tzn. poszłabym gdyby nie fakt, że znów mam gości (ten tydzień jest na prawdę tłoczny) ale w sumie dosyć już o mnie.. zachowuje się trochę narcystycznie hehe no ale cóż poradzić na to chyba nie ma żadnego leku.. ;(



A konkretnie.. CO W DZISIEJSZEJ NOTCE?


A więc dzisiejsza notka będzie trochę taka psychologiczna..

Z racji tego, że czytając te różne poradniki "o czym pisać bloga" było tam.. pisz o tym o czym sam chciałbyś czytać a mnie bardzo interesują tematy związane np. z siłą przyciągania czy takimi typowymi "Jak żyć", "Jak robić dobre wrażenie", "Jak radzić sobie ze stresem?" itd.. 
Pewnie większość z Was się nad tym zastanawiało bo w końcu żyjemy w świecie, który jest trochę okrutny można powiedzieć, że ludzie to hieny a życie to wielka dżungla..
Ludzie widzą w sobie więcej wad niż zalet nie zdając sobie sprawy z tego jak bardzo są wartościowi a ich wady mogą być zaletą ;)
Dlatego przedstawiam Wam tutaj moim zdaniem te najciekawsze filmiki z YT i najskuteczniejsze:




Większe Poczucie Własnej Wartości - Zdumiewający Sposób




Jak w 2 sekundy opanować strach, stres czy złość - naukowo potwierdzona metoda

   

3 Słowa, Które Poprawią Ci Nastrój











Tych filmików jest na prawdę tysiące i mogłabym wymieniać w nie skończoność, także jeżeli chcecie więcej to polecam filmy użytkownika ROZWOJOWIEC  :) 

6 komentarzy:

  1. Twoje notki sa coraz ciekawsze:)
    I to co napisalas w pelni sie z tym zgadzam:)
    POZDRAWIAM I ŻYCZE POPRAWY NASTROJU:)

    TinTin

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog . !
    bardzo ciekawe posty . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tymi u góry ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Supeeer :) obejrzałam wszystkie filmiki i przeczytałam wszystko ;p fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny bloog , taki dość oryginalny ☻
    Bardzo mi się podoba !
    A notki pisane w dość ciekawy sposób i jeszcze na temat filmiki.
    dosłownie nie żałuję że go zobaczyłam. ♥
    I ♥ It Pozdrawiam i życzę powrotu dobrego humorku : )
    I zapraszam na moją stronę ; http://wystarczyxjednoxspojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki;) Filmiki poprawily mi nastroj:)

    OdpowiedzUsuń