wtorek, 28 sierpnia 2012

Utwory, które podbiły moje serce ;)

Hej!!! Z góry przepraszam za moją dosyć długą nieobecność ;) Starałam się przez ten czas skorzystać jak najlepiej z końcówki wakacji, mam nadzieję, że Wy również :)
Zupełnie nie zdaje sobie sprawy z tego, że to już koniec, a tym bardziej, że idę do szkoły.. nowej szkoły.
Nie dotarło to jeszcze do mnie! A stresa z tym związanego mam ogromnego! Wolę jednak o tym nie myśleć...
Jeżeli chodzi o notkę, to nie przygotowałam jakiegoś konkretnego tematu tylko przedstawię Wam piosneki, które w ostatnim czasie podbiły moje serce:) Są to kawałki bardzo pozytywne lub nastrojowe. Większość pewnie znacie, ale i tak polecam posłuchać!:)


SÓLEY - PRETTY FACE
Zakochałam się w głosie tej wokalistki, a utwór.. magiczny! Jeżeli chcesz się wyciszyć to jak najbardziej pretty face zdaje egzamin :)

Dillon - Thirteen Thirtyfive
Julia Marcell - Matrioszka
Angus And Julia Stone - All Of Me
Ten utwór ma w sobie COŚ niesamowitego;) Najlepiej słucha go się przed snem podobnie jak pretty face ;)
Ania Teliczan - One true lover
 
Nicola Roberts - Lucky Day
Mika Urbaniak - Pixelated
Mika Urbaniak to wokalistka, której utwory są na samym początku mojej playlisty. Pixelated i In my dreams zawsze poprawiają mi 
nastrój :)
 
                                               Mika Urbaniak - In my dreams
Ellie Goulding - high for this
Cover The weekend w wykonaniu Ellie brzmi po prostu nieziemsko!
Nie muszę chyba mówić, że jest to moja ulubiona wokalistka :)
POLECAM RÓWNIEŻ WYSŁUCHAĆ W WERSJI DUBSTEP'owej;)
Ania Rusowicz - Ja i Ty
Gdy po raz pierwszy usłyszałam ten utwór nie spodziewałam się, że śpiewa go 28? letnia wokalistka, a tym bardziej, że jest to nowa piosenka.. w sumie to fajnie, że jest ktoś na polski rynku kto wraca do bigbitu, pewnie ten gatunek ma jeszcze dużo wiernych fanów:)
To tyle.. mam nadzieję, że spodobała Wam się ta nietypowa - muzyczna notka :) KOMENTUJCIE!!!!!:)










5 komentarzy:

  1. masz bardzo dobry gust muzyczny :) Na pewno dodam te piosenki do swojej playlisty na Youtube! Fajny blog, tak trzymaj! xxx Lola from lolasblogging.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. To nie moje klimaty, ale trzeba przyznac, ze piosenki niczego sobie :D.

    Zostajesz nominowana do LIEBSTER AWARD. Więcej informacji tutaj: http://swiatopoglad.blogspot.com/2012/11/6-powracam-nominacja-do-liebster-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piosenki są cudowne! Wszystkie przypadły mi do gustu i będę ich słuchała ♥

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń