niedziela, 15 lipca 2012

;))

Hej!! Za 40 min. rozpoczynam swój 1 dzień pracy sprzedając.. pamiątki :)
+ Ok. 12.00 do mojej miejscowości ma przyjechać Prezdent Bronisław Komorowski przepłynąć się statkiem.. zjechalo sie dużo ludzi tym samym może uda mi się sprzedać cały dzisiejszy towar ;)

A w notce...
Zabawne gafy gwiazd i sen - zadziwiające fakty ;)


Każdemu zdarza się popełnić słowną gafę.
 Zwykle wszyscy puszczają to w niepamięć. Jednak gdy zdarzy się to gwiazdom, nawet po latach wszsycy będą to pamiętać. Bardzo często słowne wpadki zdarzają się komentatorom sportowym, którzy z wielkiego podekscytowania mówią zabawne i paradoksalne rzeczy. Ale i gwiazdy show-biznesu nie pozostawają im dłużne. Oto kilka z wypowiedzi, które zapadły wielu osobom w pamięć.

"Jedną z zawodniczek w reprezentacji Afganistanu jest kobieta" - Włodzimierz Szaranowicz

"Zawsze chciałam mieć syna o imieniu Zamboni" (marka maszyn do polerowania lodowisk) - Sarah Palin

"Nienawidzę martwych ludzi" - Paris Hilton

"Któregoś dnia myślałam o śmierci. Ten temat przyszedł mi do głowy,kiedy siedziałam na klozecie, sikając. Tam miewam najbardziej błyskotliwe przemyślenia" - Madonna

"Myślę, że film Clueless był bardzo głęboki. Myślę, że był głęboki, ponieważ był bardzo rozrywkowy, beztroski. Myślę, że beztroska musi pochodzić z bardzo głęboka, jeśli jest to prawdziwa beztroska" - Alicia Sliverstone

"Nie myślę zbyt wiele nad niczym. Jeśli myślę zbyt wiele, to mnie to tak jakby... przeraża!" - Pamela Anderson

"Mam, yyy, jak to się nazywa? Eee....mmmm. A, już wiem - pamięć fotograficzną" - Lindsay Lohan

"Może i wyglądam jak King Kong, ale tak naprawdę, w środku jestem Hugh Grantem" - Sylvester Satllone

"Taaa, trzy razy musiałem powtarzać dziewiątą klasę, ale nie sądzę, że powód tego koniecznie musiał być taki, że jestem głupi" - Eminem

"Naprawdę nigdy nie chciałam pojechać do Japonii. Po prostu dlatego, że nie lubię jeść ryb. I wiem, że jest to bardzo popularne tam w Afryce" - Britney Spears

"Wybieram się do zamorskich miejsc, takich jak Kanada" - Britney Spears

"Gdzie odbędzie się w tym roku Festiwal Filmowy w Cannes?" - Christina Aguilera

"Jestem zachwycona pobytem w Zurychu, jestem tutaj pierwszy raz" - Paris Hilton podczas pobytu w Bazylei

"To jak pobyt w Europie, tylko każdy mówi tu po angielsku" - Rihanna podczas wycieczki w Londynie

"Proszono mnie o przyjechanie do Chicago, ponieważ Chicago jest jednym z naszych 52 stanów" - Raquel Welch


SEN - Zadziwiające fakty! 

Każdy z nas śni i nie ma w tym nic dziwnego, ale zastanawialiście się kiedyś, co dzieje się z nami w czasie snu i jak to wpływa na nasze codzienne życie? Przed Wami zadziwiające fakty na temat snu!
 Sny niemal od zawsze intrygowały całe pokolenia naukowców, którzy starali się zrobić wszystko, by odkryć ich znaczenie i rządzące nimi mechanizmy.
 Rewolucyjne rozwiązania przyniósł w końcu Zygmunt Freud i jego psychoanaliza, jednak nie wszyscy się z nią zgadzają i ... dalej poszukują!
 Co do tej pory udało się ustalić? Zobaczcie sami!

 1. W czasie snu jesteśmy częściowo sparaliżowani, co ma uchronić nasz organizm przed obrażeniami, jakich moglibyśmy doznać na skutek nagłego wybudzenia!

2. Sny można kontrolować - szczególnie w pewnych fazach snu, kiedy to są najbardziej podatne na manipulacje!

 
 3. Zakłócany sen może prowadzić do choroby psychicznej, bo uniemożliwia organizmowi pełną regenerację.

 
 4. Sny mogą powodować realne pragnienia, np. sen o szklance wody doprowadzić może do wybudzenia w celu zaspokojenia potrzeby picia.

 
 5. Dzieci miewają koszmary dużo częściej niż dorośli!

 
 6. Sny są trudne do zapamiętania, a w niektórych fazach snu praktycznie niemożliwe!

 
 7. Osoby niewidome śnią dokładnie tak samo, jak ludzie widzący - to teoria poparta licznymi badaniami!

 
 8. Niektórzy śnią tylko w czerni i bieli, stanowią oni aż 30% populacji!

 
 9. Zwierzęta tez śnią - kiedyś teoria ta budziła wiele wątpliwości, teraz została potwierdzona!

 
 10. Niektóre wielki wynalazki i teorie pojawiały się w umysłach ich twórców jako marzenia senne, które Ci po przebudzaniu spisywali - doświadczali tego m.in. Isaac Newton czy Graham Bell!

3 komentarze:

  1. Zycze powodzenia w pracy :)
    I wiesz, bardzo, bardzo fajny post :)
    Mozna sie troche posmiac(-teksty) i dowiedziec(-sen) :)
    Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że zwierzęta śnią, albo, że niektórzy śnią w czerni i bieli. Ciekawe ;D Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaa ! Już znam przyczynę mojego niewyspania ! Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń